ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com


Με λένε Κατερίνα είμαι 21 χρονών και είμαι λεσβία. Πραγματικά θέλω να πω κάπου τι γίνεται αλλιώς θα τρελαθώ. Οι γονείς μου δεν ξέρουν ότι είμαι λεσβία είναι κάπως
στενόμυαλοι και δεδομένου ότι ο μπαμπάς μου είναι παπάς κάνει τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα. Είχα σχέση με μία κοπέλα από τα 18 μου. Περνούσαμε πάρα πολύ καλά μαζί (δηλαδή έτσι νόμιζα) μέχρι που μια μέρα την έπιασα να φιλιέται με ένα τύπο στις τουαλέτες ενός μπαρ. Τελικά μετά από 2 χρόνια σχέσης έμαθα ότι είχα φάει το κέρατο της ζωής μου και ότι τελικά η κοπέλα δεν ήταν λεσβία απλά η όλη φάση τραβούσε τους άντρες πιο πολύ. Σαν να μην έφτανε αυτό 1 εβδομάδα μετά πέθανε η καλύτερη μου φίλη σε τροχαίο ( ήταν η μόνη που ήξερε τα πάντα και την αγαπούσα όσο τίποτε άλλο αν μπορούσα να πάρω την θέση της θα το έκανα ).

Μετά από αυτό χάθηκα, ένοιωθα τελείως μόνη άρχισα να πίνω κτλ. Τέλος πάντων πριν από 5-6 μήνες συνάντησα μια κοπέλα σε μια καφετέρια δεν της μίλησα απλά την κοίταζα όση ώρα ήμουν εκεί. Δεν ξέρω γιατί δεν της μίλησα άπλα μπορεί να φοβόμουν μην απογοητευτώ ξανά πάνω που είχα αρχίσει να συνέρχομαι. Έπειτα έφυγε και εγώ ήμουν επί μια βδομάδα να την σκέφτομαι σαν τρελή και να πηγαίνω κάθε μέρα στην καφετερία μήπως και την συναντήσω ξανά αλλά τίποτα. Περίπου ένα μήνα μετά η μητέρα μου έσπασε το πόδι της και έπρεπε εγώ να πηγαίνω-φέρνω τον μικρό μου αδερφό στα μαθήματα του. Κάποια μέρα λοιπόν που είχε Kick boxing τον πήγα και περίμενα εκεί να τελειώσει για να τον πάρω ( ήταν μακριά η σχολή ) και ξαφνικά απλά μπήκε μέσα η κοπέλα από την καφετέρια. Είχα μείνει άναυδη και ήμουν και απίστευτα χαρούμενη που την ξανά είδα. Οπότε ρώτησα διακριτικά τον μικρό μου αδερφό αν την ξέρει και μου είπε ότι ήταν στο πρωταθλητικό τμήμα για το ΜΜΑ και το kick boxing οπότε ήξερα ακριβώς που να την βρω. Πήρα λοιπόν το θάρρος και πήγα να της μιλήσω. Την χαιρέτησα και αυτή με θυμόταν από την καφετέρια...!

Βγήκαμε λοιπόν το πρώτο Σάββατο μια βόλτα και πήγαμε σε ένα μπαράκι αργά το βράδυ. Εκεί άρχισε να με ενοχλεί ένας τύπος να με αγγίζει προκλητικά εγώ φοβήθηκα και αυτή το κατάλαβε οπότε του ζήτησε ευγενικά να φύγει αυτός αρνήθηκε και με άρπαξε απότομα και τότε αυτή τον έκανε τόπι στο ξύλο (δεν το περίμενε ο τύπος). Αυτή πέρασε το βράδυ στο κρατητήριο ( για μένα ). Την συνάντησα την επόμενη ημέρα που βγήκε. Από τότε που πέθανε η φίλη μου δεν είχε νοιαστεί ποτέ κανείς τόσο για μένα. Εγώ είμαι απίστευτα ερωτευμένη μαζί της, αρχίσαμε να βγαίνουμε. Τα έχουμε εδώ και 4 μήνες και πραγματικά είναι τόσο καλή μαζί μου απλά εγώ ζηλεύω λίγο λόγο των προηγούμενων εξελίξεων. Δεν θέλω αλλά δεν μπορώ κιόλας, δεν μου έχει δώσει κανένα δικαίωμα αλλά είναι απίστευτα όμορφη και δυναμική και πραγματικά έχω πιάσει το λαχείο αλλά όπου και να πάμε όλοι οι άντρες την κοιτάζουν ασταμάτητα... Πφφφ αυτά ήταν τα προβλήματα μου. Δεκτές όλες οι συμβουλές για το τι να κάνω και πώς να διαχειριστώ αυτή την καινούργια σχέση.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων


Πηγή: http://ift.tt/2sO5jq9
loading...
 
Top